WEST organiseert op 1 juli samen met Kroton weer het Beach volleybal toernooi

Op vrijdag 1 juli 2022 staat Kroton Beach in het teken van de ondernemersgeest. De 29e editie van het bedrijventoernooi wordt gehouden in samenwerking met Bedrijvenvereniging WEST. Het bedrijventoernooi biedt de perfecte gelegenheid voor u en uw medewerkers om als team te groeien en in teamverband uw vaardigheden op het zand in de strijd te gooien. Na afloop van het toernooi is er gelegenheid om met de andere bedrijven en ondernemers in contact te komen tijdens onze informele netwerkborrel. In het verleden hebben meer dan 30 teams deelgenomen aan dit toernooi en we hopen dit aantal dit jaar nog verder te verhogen.

De organisatie is in handen van de studentenvolleybalvereniging Kroton. Meedoen? Stel jullie team samen met 4 personen en strijd mee in het niveau hoog, midden of laag. Ieder bedrijf mag met meerdere teams meedoen. Op de dag zelf opent de aanmelding zich vanaf 14.00 waarna om 14.30 de eerste wedstrijden beginnen. Rond 18.00 is het toernooi afgelopen waarna er een prijsuitreiking zal plaatsvinden met mooie prijzen! De kosten per team zijn 60 euro. Dit is inclusief een informele netwerkborrel na afloop van het toernooi. Willen jullie graag op een goede bodem het toernooi in? Het is ook mogelijk om vooraf te lunchen bij Kaap Hoorn met een korting van 10%. Kortom, dit willen jullie niet missen.

Net als andere jaren hopen we jullie te zien op het toernooi aan de Hoornse Plas, vlak naast Kaap Hoorn. Klik op de knop rechts een geef jouw team op! Opgeven kan uiterlijk tot 19 juni 2022. Als jullie een vraag hebben, stuur dan een email naar beach@kroton.nl.

Meer informatie en aanmelden

Aanmelden (als gast)