WEST met nieuwe frisse stand op de promotiedagen 6 en 7 november 2018

Bedrijvenvereniging WEST is inmiddels een bekend gezicht op de Promotiedagen in Martiniplaza. Ook dit jaar presenteert de vereniging zich weer met 10 leden in een nieuwe, frisse, opvallende en compleet ingerichte stand:

• Medity Medisch Instituut B.V.
  • OTP
  • MTN Accountants & Adviseurs
  • Opmaat 3D
  • Vevida B.V.
  • Deerns Nederland B.V.
  • For People Company
  • Verno Materieelverhuur B.V.
  • Lamberink Makelaars & Adviseurs
  • Persbureau Tammeling

U bent van harte uitgenodigd ons te bezoeken op standnummer 6041 in de Expo 1 hal, download hier uw gratis toegangskaart. De beurs is op beide dagen geopend van 12.00 – 22.00 uur.

Netwerkborrel
Op 7 november van 16.30 tot 18.00 uur organiseren de gezamenlijke Bedrijvenverenigingen een netwerkborrel voor hun leden.

Het programma voor deze bijeenkomst ziet er als volgt uit:

16.30 uur     Inloop
16.45 uur     Welkomstwoord
16.50 uur     Moment rond Groningen City Monitor
17.00 uur     Vervolg borrel
18.00 uur     Einde programma

Leden van Bedrijvenvereniging WEST kunnen zich hier aanmelden voor deze netwerkborrel. De locatie van de gezamenlijke netwerkborrel is onze stands op de Promotiedagen, centraal in Expohal 1 in MartiniPlaza. In de buurt van MartiniPlaza is voldoende gelegenheid om te parkeren, maar houdt rekening met grote drukte.