Veilig en onbezorgd op vakantie!

Voor leden van Bedrijvenvereniging West heeft partner Cruon Beveiliging een mooie zomeraanbieding: vakantiebeveiliging tegen gereduceerd tarief.

De vakantiebeveiliging van Cruon Beveiliging zorgt ervoor dat je als ondernemer zorgeloos van je vakantie kan genieten, terwijl Cruon een oogje in het zeil houdt. Dat doet Cruon onder andere door meerdere malen per dag je bedrijf of woning te bezoeken, niet op vooraf gestemde tijden maar onverwacht. Cruon heeft hiervoor twee speciale pakketten vakantiebeveiliging samengesteld:

1. Veilig op vakantie ‘basis

1 keer overdag en 2 keer in de avond nacht een controle.
Zorgen ervoor dat er geen post in de brievenbus blijft zitten.
Controleren op afwezigheidstrucjes
Extra veiligheidstips
Dit voor slechts €50,- per week!
2 weken voor: € 95,-
3 weken voor € 135,-

2. Veilig op vakantie ‘extra’ (inclusief alarmopvolging)

Alles uit ‘basis’
Post wordt opgeruimd
Alarmopvolging
Er wordt verlichting aan- en uitgezet, zodat het nog meer lijkt alsof je huis bewoond is.
Dit pakket biedt Cruon aan voor slechts € 60,- per week!
2 weken voor: € 115,-
3 weken voor: € 165,-
Per alarmopvolging € 45,-

Afwezigheidstrucjes

Elk jaar proberen criminelen wel weer wat nieuwe trucjes uit om erachter te komen of panden in gebruik zijn of niet. Zo hebben onder andere de takjes tegen de deur en achter gelaten elastiekjes al gehad. De beveiligers van Cruon zijn bekend met deze trends en nemen dit mee in de controleronde.

Sleutels

Als je kiest voor het basispakket, dan heeft Bruon geen sleutels nodig van je bedrijf of woning. Als je kiest voor het extra pakket, dan heeft Cruon wel een setje sleutels van je bedrijf ofwoning nodig. Je sleutels worden zorgvuldig bewaard in een afgesloten sleutelkluis en alleen eruit gehaald wanneer dit voor de controle nodig is.

Specifieke wensen

Als je nog specifieke wensen heeft, kan Cruon dit uiteraard altijd in de dienstverlening meenemen.

Welke periode biedt Cruon vakantiebeveiliging aan?

Deze actie is geldig van 21 juli 2017 tot 1 augustus 2017; buiten deze periode is de prijs op aanvraag.

Meer weten?

Neem dan contact op met onze contactpersoon bij Cruon, Henk Rump: henk.rump@cruon.nl of telefonisch: 050-7600 650