Opgeruimd de zomer in!

Duurzaam ondernemen met Bedrijvenvereniging WEST

Gegevensprivacy is een actueel onderwerp in de hedendaagse economie. Bedrijven worden verplicht om bedrijfsgegevens veilig op te slaan en te vernietigen. U als ondernemer wil natuurlijk geen onnodige risico’s nemen. Bedrijvenvereniging West en Reisswolf slaan daarom de handen ineen om u te helpen om uw bedrijfsgegevens veilig te houden.

Voor u als lid van de bedrijvenvereniging bieden wij een exclusieve actie ‘Opgeruimd de zomer in’. Als deelnemer van deze actie kunt u voordelig uw oude vertrouwelijke documenten laten vernietigen. Op vrijdag 25 mei zal Reisswolf met een security auto langskomen om de vertrouwelijke documenten bij u aan de deur op te halen.

De prijs voor de vernietiging is €75,- ongeacht de hoeveelheid.

vrijdag 25 mei
actieprijs € 75,- (ongeacht de hoeveelheid)
Aanmelding vóór 10 mei 2018

Stuur een mail aan communicatie@reisswolf.nl onder vermelding van het geschatte aantal m3 archief en uw contactgegevens.

Deelnemers krijgen niet alleen de mogelijkheid om voordelig vertrouwelijke documenten te laten vernietigen, ook steunen de deelnemers hier een goed doel mee. Voor elke kilo ingezameld papier, gaat 2 cent naar het fonds; Vrienden van het Martini Ziekenhuis.

Ga ook opgeruimd de zomer in en profiteer van deze actie!