Zonnepanelen huren via de loonstrook – speciale aanbieding voor leden van WEST

Omdat ook in deze tijd ‘gewone’ zaken gewoon doorgaan, heeft WEST onlangs een preffered supplier contract getekend met Enie.nl.

WEST heeft contact met Enie gezocht nadat Enie voor de medewerkers van HanzeHogeschool een medewerkersarrangement heeft opgezet om thuis zonne-energie op te wekken. WEST is van mening dat iedereen, ook uw medewerkers, recht heeft op betaalbare en duurzame energie.

De gedachte van WEST is dat:

1. MKB ondernemers zouden dezelfde faciliteiten moeten kunnen aanbieden als de grote werkgevers;
  2. Medewerkers die zelf investeren in zonnepanelen bewuster omgaan met energiegebruik bij hun werkgever.

Speciaal voor leden van Bedrijvenvereniging WEST heeft Enie.nl een interessant aanbod samengesteld voor u en uw medewerkers. Meer informatie over het aanbod kunt u vinden in deze brief.