Studenten ROC onderzoeken naamsbekendheid OpenStad

Leden van de Bedrijvenverenigingen in de stad Groningen kunnen de komende weken gebeld worden door studenten van ROC Menso Alting. In opdracht van OTP Groningen voeren studenten van de opleiding junior-accountmanager een telefonisch onderzoek uit naar de naamsbekendheid bij ondernemers van OpenStad.

Gerrit van Bruggen van OTP, opdrachtgever van dit onderzoek: “OpenStad, de open bedrijvendag van de stad Groningen, is vorig jaar september door ons georganiseerd, in samenwerking met het bestuur van OpenStad. Voor de editie van 2018 hebben we een brede reclamecampagne opgezet, met de nadruk op social media. Met deze telefonische enquête willen we allereerst in kaart brengen of ondernemers het fenomeen OpenStad kennen en daarnaast of ze belangstelling zouden hebben om mee te doen aan een eventueel vervolg. Deze inventarisatie onder ondernemers vormt mede de basis voor het organiseren van een mogelijke vierde editie van de open bedrijvendag dit jaar.”

De studenten van ROC Menso Alting voeren de telefonische enquête uit als onderdeel van hun opleiding, om ervaring op te doen met deze vorm van onderzoek. Gerrit van Bruggen: “Het duurt maar een minuut of 5 en de medewerking van ondernemers wordt zeer gewaardeerd!”

Mocht u vragen hebben dan kunt u contact opnemen met Gerrit van Bruggen van OTP via gerrit@otp.nl