Speciale aanbieding WEST met klantentelsysteem voor wijkwinkelcentra

De maatregelen rondom Corona hebben grote impact, ook in de vele verschillende winkels. Het goed kunnen monitoren van het aantal bezoekers is op dit moment van groot belang, om de veiligheid van bezoekers te kunnen waarborgen. Voor winkels met een beperkte ruimte blijkt dit een extra uitdaging.

In samenwerking met het Groningse bedrijf HMB Signaal, biedt Bedrijvenvereniging WEST, een oplossing die voor verschillende ondernemers interessant kan zijn: een klantentelsysteem. Een beeldscherm dat functioneert als stoplicht geeft op duidelijke wijze weer dat bezoekers naar binnen mogen komen, of dat de winkel tijdelijk ‘vol’ is. Het werkt eenvoudig via de wifi en als winkelier kun je zelf het max. aantal toegestane bezoekers programmeren.

De subsidie geldt voor de eerste 30 aanmeldingen! Geïnteresseerden vragen we om zo snel mogelijk een email met daarin hun contactgegevens te sturen naar erwin@spd-groningen.nl.

HMB Signaal neemt persoonlijk contact op met ondernemers die zich aanmelden.

Ondernemers die willen weten hoe het systeem in de praktijk werkt, kunnen terecht bij de Bruna en de Jumbo aan het Overwinningsplein, waar dit systeem zeer recentelijk geïnstalleerd is.

Klantentelsysteem met ruim 50% korting

Bedrijvenvereniging WEST biedt ondernemers in de verschillende wijkwinkelcentra de mogelijkheid om dit systeem, met een bijdrage vanuit het Fonds Ondernemend Groningen, voordelig aan te schaffen. De reguliere kosten bij aankoop van een dergelijk systeem bedragen € 1.527,50 excl. btw. WEST biedt de mogelijkheid aan ondernemers om het systeem nu voor € 750,00 excl. btw aan te schaffen, een subsidie van ruim 50%. Hiervoor wordt je als ondernemer eigenaar van het systeem en wordt e.e.a. geïnstalleerd en volledig werkend opgeleverd. Het complete systeem bestaat uit:

• 1 x 32 inch tv met stoplichtfunctie
  • 1 x Beugel tbv montage aan trolly