Digitale ledenvergadering WEST

Donderdag 11 juni heeft WEST haar Algemene Ledenvergadering voor het eerst in de geschiedenis vanwege de omstandigheden met het Coronavirus digitaal via livestreaming gehouden.  Klaas Holtman hoopt dat deze vorm van vergaderen tevens de laatste keer is geweest en ziet er naar uit de volgende bijeenkomsten leden weer live te ontmoeten. Dankzij WEST-lid Diepzeekonijn konden zo’n 20 leden de vergadering via de livestream volgen en hun instemming geven aan de jaarrekening 2019, de Fondsbestedingen en bestuurs(her)benoemingen van Stefan Mak en Rob van Duuren. Aan het begin van de ALV is natuurlijk stilgestaan bij het overlijden van Flip Roordink. Flip is meer dan 7 jaar bestuurslid geweest van WEST. Zijn voorkomendheid, kritische maar positieve blik en vastgoedkennis gaan we missen.

Ontwikkelingen Zuidelijke Ring

Bert Kramer van de Combinatie Herepoort heeft de vergadering uitvoerig bijgepraat over de ontwikkelingen van de werkzaamheden aan de zuidelijke ringweg en het stationsgebied. De gevolgen voor het gebied en naderende werkzaamheden zijn hierbij toegelicht. De bijdrage van Bert Kramer is overigens terug te zien in bovenstaande opname van de livestream van de ALV. Aanvullend hierop delen wij nog graag de vlog van Helma Krekels van Groningen Bereikbaar en lid Sweco over anders werken.

ledenvergadering