Werkzaamheden Laan Corpus den Hoorn en Vrijheidsplein juni

werkzaamhedenVan ‘Aanpak Ring Zuid’ heeft WEST de informatie ontvangen over de werkzaamheden die in de maand juni plaats zullen vinden aan de Laan Corpus den Hoorn en Vrijheidsplein.

“Graag informeren wij u over de werkzaamheden bij u in de buurt. Komende periode gaan we onder andere verder met het slopen van de fietstunnel tussen de Expositielaan en de Concourslaan. Op de zuidelijke ringweg gaan we in meerdere nachten de rijbanen opschuiven tussen de afrit Vrijheidsplein en de oprit Drachten. Hierdoor ontstaat er ruimte aan de zijkanten van de ringweg om de voorbelasting aan te brengen. Van 29 juni tot 10 juli gaat Combinatie Herepoort in de nacht kolken plaatsen in de boog langs de verbindingsweg N370 naar de rotondes Laan Corpus den Hoorn. In deze periode is de verbindingsweg afgesloten”. Kijk hier voor de locaties van de werkzaamheden.

In bijgaande tabel staan alleen de werkzaamheden die hinder kunnen veroorzaken op het gebied: nachtwerk, geluid en verkeer. Overige werkzaamheden voeren we uit tussen 07.00 uur en 17.00 uur en veroorzaken geen hinder voor de omgeving.

Meer informatie en contact

De werkzaamheden en data zijn onder voorbehoud. Meer informatie over deze werkzaamheden en de actuele planning: www.aanpakringzuid.nl/uitvoering/actuele-werkzaamheden.

Met vragen of klachten kunt u terecht bij het Loket Verkeer en Werkzaamheden, (050) 367 89 89 of loketverkeer.werkzaamheden@groningen.nl of via de website www.aanpakringzuid.nl. Op de hoogte blijven van het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief West of blijf op de hoogte via ons SMS-service. Meer informatie en aanmelden: www.aanpakringzuid.nl/aanmelden.

werkzaamheden