Neus voor zwerfvuil

Bedrijvenvereniging WEST heeft de handen ineen geslagen met Nederland Schoon, Stichting Meubelboulevard en natuurlijk de plaatselijke ondernemers om te zorgen voor een schoon bedrijventerrein Hoendiep. Op donderdag 12 november deed een hostess team van Nederland Schoon een ronde langs verschillende ondernemers op het Hoendiep om hen te vertellen over het belang van een schoon bedrijventerrein en hun medewerking te vragen en hun eigen schoongebied aan te maken. Heb je ze gemist en ben je ondernemer op het Hoendiep? Dan kun je hier je eigen schoongebied aanmaken. Vergeet dan niet om je account te activeren via de bevestigingsmail.

Actie Hoendiep Schoon 12 november 2020

Ondernemers op het Hoendiep kunnen middels een enquête tevens aangeven hoe schoon zij hun omgeving vinden. Het invullen van de enquête neemt slechts 1 minuut in beslag. De input uit de enquête wordt meegenomen in een plan van aanpak om het Hoendiep zwerfafvalvrij te krijgen.