Gronings inpakplezier voor lokale ondernemers

De feestdagen naderen, en de drukte in de winkelstraten van Groningen neemt toe. Juist in deze tijd wil Gastvrij Groningen de ondernemers in de gemeente Groningen een steuntje in de rug bieden. Met trots presenteerde Gastvrij Groningen gisteren speciaal voor Groningen ontworpen inpakpapier, compleet met een stickerrol, zodat de ondernemers de winkelbezoekers een echt Gronings cadeau mee naar huis kunnen geven. Het programma Gastvrij Groningen wordt uitgevoerd door Marketing Groningen en uitgevoerd en gefinancierd in opdracht van Het Fonds ondernemend Groningen, gemeente Groningen en Groningen Bereikbaar. De Koninklijke Horeca Nederland en de vier Groningse bedrijvenverenigingen: Groningen City Club, Bedrijvenvereniging West, Bedrijvenvereniging Zuidoost en Bedrijvenvereniging Noordoost, zijn ook bij het programma betrokken.

Gastvrij Groningen erkent de belangrijke rol die lokale ondernemers spelen, vooral tijdens de feestdagen. De ondernemers zijn de stille helden die de drukte met een glimlach het hoofd bieden en ervoor zorgen dat elke klant zich speciaal en welkom voelt. Als een teken van waardering voor hun inspanningen, kwam Gastvrij Groningen met een uniek geschenk: inpakpapier en stickers die het unieke karakter van Groningen uitstralen.

Door het aanbieden van dit inpakpapier en stickers, wil Gastvrij Groningen de ondernemers helpen bij het op z’n Gronings onthalen van hun gasten of klanten, en een extra dimensie toevoegen aan de feestelijke sfeer in de stad.

Het inpakpapier, ontworpen met een herkenbaar Gronings patroon, is een ode aan Groningen en haar feestelijke sfeer. Elke rol is 50 centimeter breed en 100 meter lang, vergezeld door een stickerrol van 500 ronde stickers. Deze verpakkingen zijn niet alleen functioneel, maar dragen ook bij aan het creëren van een klein geluksmomentje, een glimlach of een vriendelijke groet – precies wat de gastvrije Groningse ondernemer kenmerkt.

De charmeactie is onderdeel van de campagne ‘Sounds like Groningen’. Deze campagne viert het eigenzinnige karakter van de stad en laat zien dat Groningen een plek vol ontdekking is. ‘Sounds like Groningen’ verbindt eigenwijze ondernemingen, verrast inwoners en bezoekers en creëert levendige plekken met kunst, muziek en urban vibes.

gastvrij inpakpapier stelladekker

Gerelateerde nieuwsberichten

202403 Social Media

15 februari 2024

Terugblik: Workshop Social Media

Zo’n vijftig ondernemers en medewerkers namen maandagavond deel aan de gratis workshop social media. De…

esns23

9 januari 2024

Uitnodiging: ondernemersborrel ESNS 17 jan.

De gemeente Groningen, het Ondernemersfonds en ESNS nodigen je graag uit voor een ontvangst op…

img e9526

21 december 2023

WEST meets 2024

Op 19 december jl. heeft het bestuur van WEST het jaar afgesloten met een diner…

afbeelding campus editie kerst 2023

30 november 2023

Campus café Kersteditie – 14 december 2023

Het is tijd om het seizoen te vieren tijdens het Campus Café: the Christmas Edition! Op donderdag…