Van Lock Down naar Nieuw Normaal: Vieren van de Vrijheid

De Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken organiseert jaarlijks het Groningens Ontzet op 28 augustus. In de opmaat naar 2022, 350 jaar Groningens Ontzet, organiseert de KVvV de komende jaren een toekomstgericht programma en wil daarbij aandacht geven aan de economische ontwikkeling en vooruitzichten van de Stad. Economische initiatieven worden uitgenodigd zich te presenteren met de ambities van de komende jaren. In 2020 is ICT & Digitalisering uitgenodigd.

De samenwerking tussen Onderwijs, Bedrijfsleven en Overheden wordt (her)bevestigd in het ondertekenen van het Bommen Berend Akkoord. Leden en samenwerkpartners van Samenwerking Noord, Bedrijvenverenigingen WEST, ZO, VBNO, Groningen City Club, Cybersecurity Centrum Noord-Nederland, Noordelijke Online Ondernemers, Werkplaats Online Ondernemen en Werkplaats Digitale Vaardigheden, Groningen Digital Business Centrum, Digital Society Hub, IT Academy Noord Nederland, Gemeente Groningen en Provincie Groningen zijn van harte uitgenodigd om bij deze bijeenkomst aanwezig te zijn.

Uitnodiging en aanmelding

(Uitsluitend leden WEST)