Open Huis Proxima en Zomerborrel WEST

Op 20 juni as. is het zover: het New Energy Forum in Groningen! Op dit gratis festival komen ondernemers, beleidsmakers, studenten en professionals uit heel Nederland samen om te leren, te inspireren en te netwerken. Tijdens dit festival organiseert WEST in samenwerking met Campus en Plegt-Vos:

OPEN HUIS bij Proxima, eerste studentencampus Zernike

Plegt-Vos levert de 401 studentenwoningen op het Zernike bijna op aan SSH (Stichting Studenten Huisvesting); in augustus is deze campus bewoond! Voordat de nieuwe bewoners hun intrek nemen in deze woningen bieden we jou de unieke mogelijkheid om een kijkje te nemen.
Ben je nieuwsgierig naar hoe de studenten hier straks wonen, samen koken en leven en de nieuwe dynamiek die dit met zich brengt op de Campus?

Zomerborrel WEST

Met de zomer voor de deur nodigt WEST je graag uit voor een zomerborrel. Direct na afloop van het Open Huis bij Proxima (op loopafstand van Entrance) ben je van harte welkom tijdens onze Happy Hour op de New Energy Forum die plaatsvindt op het terrein van Entrance (Campus Groningen).

Leden, relaties, medewerkers en iedereen die WEST een warm hart toe draagt is van harte welkom om met ons de start van het zomerseizoen te vieren.

Aanmelden

Vanwege de begeleiding, catering en toegang tot het terrein is aanmelden gewenst. Na aanmelding ontvang je meer informatie.

20 juni 2024