Online Gebiedsbijeenkomst Corpus den Hoorn 7 december

Het gebied op en rond Corpus den Hoorn is op dit moment volop in ontwikkeling. Zo zal volgend jaar een start worden gemaakt met de ontwikkeling van de voormalige ALO locatie en zijn er plannen voor een ontmoetingscentrum.

Graag nodigt WEST je uit om je tijdens een online-bijeenkomst op 7 december (16:00 uur) bij te praten over de gebiedsontwikkeling van Corpus den Hoorn. Tijdens deze bijeenkomst zijn vertegenwoordigers van de projectontwikkelaar eveneens digitaal aanwezig.

Onderwerpen:

• Gebiedsontwikkeling en ontwikkeling voormalige ALO locatie
  • Plannen ontmoetingscentrum

NB: De ontwikkelingen rondom COVID-19 zijn op dit moment van dien aard dat besloten is dat deze bijeenkomst online wordt georganiseerd. Na aanmelding ontvang je enkele dagen voor de bijeenkomst de inloggegevens om toegang te krijgen tot de digitale bijeenkomst.

Bedrijvenvereniging WEST

Organizer