Ondernemersbijeenkomst Groningen Trots Circulair

Circulair ondernemen leeft in Groningen. Veel ondernemers nemen hun verantwoordelijkheid en er zijn vele initiatieven en collectieven met mooie projecten bezig rondom circulair ondernemen. Het Ondernemersfonds Groningen ondersteunt graag initiatieven die Groningen economisch sterker en beter maken. Daarom hebben de bedrijvenverenigingen WEST, GCC, ZO en VBNO in samenwerking met Gemeente Groningen enige tijd geleden BBENG gevraagd om de in Groningen bestaande initiatieven die circulair of maatschappelijk verantwoord ondernemen ondersteunen in kaart te brengen onder de noemer ‘Groningen trots op circulair?!”. In dat kader zijn ook een aantal van u bevraagd. Op 12 juni presenteert BBENG de “Groningen trots circulair kaart”.

Graag willen we met u laten zien wat er al gebeurt en kijken op welke manier we elkaar kunnen versterken. De Gemeente Groningen heeft toegezegd aanwezig te zijn op de bijeenkomst.

Graag nodigen we je uit voor bovenstaande ‘Groningen Trots Circulair’-bijeenkomst. De bijeenkomst vindt plaats op 12 juni van 16 tot 18 uur in De Coendersborg, Coendershaag 1, (via navigatie: Cort van der Lindenlaan 5), Groningen.

In de prachtige Coendersborg staat ons een inspirerende en interactieve middag te wachten. Met mooie gesprekken, nieuwe verbindingen een hapje en een drankje en vooral; trots. Want daar draait deze middag om. In een aantal ‘rond de tafel’ gesprekken ontmoet je andere initiatiefnemers en deel je ideeën, want ongetwijfeld kunnen we samen méér met circulair.

We stellen je aanwezigheid zeer op prijs stellen. Aanmelden kan via deze link

Graag tot 12 juni!

Namens de gezamenlijke bedrijvenverenigingen,

Klaas Holtman WEST                                                                     Rudmer Heij, BBENG