MARUG Marketing Conference – Transition of Tactics

In de snel veranderende wereld van marketing verandert de klant snel. Terwijl COVID19 doorraast over de aardbol veranderen klantvoorkeuren en trends zo snel dat marketeers moeite hebben het tempo bij te houden. Consumenten gedrag, houdingen en gewoontes zijn zich steeds aan het ontwikkelen. In minder dan een jaar is het speelveld van marketing drastisch veranderd en hierdoor hebben bedrijven geen andere keus dan zich weer opnieuw uit te vinden.

Tijdens de 32e MARUG conferentie – online edition – op 9 maart kom je alles te weten over de snel veranderende marketingstrategieën.

De MARUG Marketing Conference is het grootste professionele studenten
marketingcongres van Nederland en wordt jaarlijks door vele ervaren marketeers bezocht.

Korting
Leden van Bedrijvenvereniging West kunnen nu voor slechts €69,- excl. (in plaats van €99,-
excl.) deelnemen aan de online MARUG Marketing Conference. Binnenkort zullen de
inschrijven opengaan en schrijf u dan snel in met de code ‘West’ in op het inschrijfformulier