Campus Koffiepraat 26 januari 2023 (via Teams)

Save the date: Campus Koffiepraat donderdag 26 januari 2023

Het is weer tijd voor een Campus Koffiepraat in het nieuwe jaar op donderdag 26 januari 2023! Start de dag onder het genot van een kopje koffie (of thee) met Campus Koffiepraat, waarin we laagdrempelig in gesprek gaan, informeel bijpraten en we een update geven over huidige en komende activiteiten. Het thema van de aankomende Koffiepraat is de BIO Cooperative en haar nieuwe projecten en plannen in 2023.

De BIO Cooperative is het onafhankelijke samenwerkingsverband van mkb-bedrijven werkzaam in de bio-economie in Noord-Nederland. De coöperatie is opgericht in 2016. Doel van de coöperatie is kennisdeling, de realisatie van kostenreductie en omzetverhoging voor haar leden. Samen met de leden streeft de BIO Cooperative ernaar om inhoudelijke vraagstukken rondom de bio-economy regionaal in te bedden en te zorgen voor economische impact en werkgelegenheid.

Campus Koffiepraat vindt plaats van 08:30 tot 09:00 via Microsoft Teams. Meer informatie over het onderwerp en de sprekers volgen binnenkort. Wil je je vast aanmelden? Dat kan via de link.

26 januari 2023