Anner Award 2021

BusinessMatch Groningen (BMG) is hét studentenplatform voor ondernemerschap op de Hanzehogeschool Groningen en is een onafhankelijke stichting die belangeloos studenten die geïnteresseerd zijn in ondernemerschap motiveren en stimuleren om te gaan ondernemen. Dit doen zij door workshops, gastlezingen, masterclasses en pitchwedstrijden te organiseren. De activiteiten zijn voor iedere student toegankelijk en zijn opleidingsgericht.

Zo organiseert BMG ook de Anner Award. De Anner Award is dé competitie voor alle ondernemende studenten uit Noord-Nederland met een bedrijfsidee of onderneming. Alle studenten uit Groningen, Friesland, Overijssel en Drenthe met een bedrijfsidee of lopende onderneming kunnen zich opgeven! De competitie bestaat uit een selectieronde, een kwalificatieronde, een masterclass en een publieke finale. Tijdens de competitie staan er vijf pijlers centraal: motivatie, innovatie, presentatie, schaalbaarheid & haalbaarheid.

Met gemiddeld 250 bezoekers trekt de Anner Award al enkele jaren volle zalen. Ook dit jaar wil BMG de actieve community op een mooie manier bij de Anner Award betrekken, alleen dan vanuit huis. Bereid u voor op een avond waarin ondernemerschap centraal staat. Op de finale-avond worden twee gerenommeerde ondernemers uitgenodigd en gaan de 3 tofste Start-up’s uit de regio hun bedrijfsidee pitchen en zal een onovertroffen jury een winnaar uitkiezen. De finale avond zal zijn op 20 mei om 19:00 uur. Studenten met een bedrijfsidee kunnen zich aanmelden tot 1 april via www.anneraward.nl

BusinessMatch Groningen

20 mei 2021