Algemene Ledenvergadering WEST

Uitnodiging ALV WEST + informatiebijeenkomst Suikerterrein – 17 april

Op 17 april van 16:00 – 18:00 uur organiseert WEST haar Algemene Ledenvergadering. In het eerste deel van deze bijeenkomst nemen we je mee in de plannen voor de komende tijd. Ook kijken we terug op het afgelopen jaar en presenteren we de jaarrekening en begroting.

Tot slot zullen we afscheid nemen van bestuurders Fokko Kip en Stefan Mak en zal na 5 jaar werkzaam te zijn geweest als medewerker secretariaat voor WEST, Carina Doesburg, deze middag afscheid nemen. Graag brengen wij gezamenlijk een toast op hen uit.

Het eerste deel van de ALV duurt tot 17.00 uur en is uitsluitend voor leden van WEST. Voor de onderliggende stukken kun je binnenkort terecht op onze website.

Het tweede deel van de ALV is ook voor niet-leden! Paul Grimmius en Jorrit Albers zullen als vertellen over hoe de makers van het Suikerterrein zich hebben gemobiliseerd in een Coöperatie ‘De Suikerbiedt‘ en welke mogelijkheden zij zien voor dit gebied, voor het creëren van een nieuwe, leefbare en toekomstbestendige stad. Een verhaal over pionieren en een andere kijk op de sociaal-ruimtelijke vraagstukken.

Daarna nemen Jan Kleine en zijn collega Maarten de Vries je mee in de Omgevingsvisie en de laatste ontwikkelingen van ‘the Next City’. De gemeente Groningen heeft prioriteit gegeven aan de ontwikkeling van het Suikerfabriek terrein tot een nieuw en compleet stadsdeel, waarbij verbinding, ruimtelijke kwaliteit, leefklimaat en duurzaamheid (energieneutraal, aardgasloos en klimaatbestendig) voorop staan.

In verband met de catering willen we je vragen je voor deze bijeenkomst aan te melden middels onderstaande button. Hierin kun je ook aangeven of je lid / niet-lid bent van WEST.

Graag tot ziens op 17 april!

Bestuur WEST

Bedrijvenvereniging WEST