Even voorstellen onze nieuwe leden

Bedrijvenvereniging WEST vormt een schakel tussen bedrijven en de gemeente. Als belangenbehartiger van ‘onze’ ondernemers gaan we in gesprek met de gemeente over, en consulteert de gemeente ons bij, beleidsvorming en aanpassingen in het openbaar gebied.
Ons doel: de positie en het onderscheidend vermogen van Groningen-West versterken. WEST gelooft dat door samenwerking, de leefomgeving nog beter wordt. Wij vinden het belangrijk is dat de stem van de ondernemer hierin wordt vertegenwoordigd en we zijn daarom blij dat we nieuwe leden mogen verwelkomen.

We stellen graag onze nieuwste leden (2023) aan jullie voor:

Protium

Protium is opgericht in 2018 en gevestigd op de Schweitzerlaan 12 in Groningen.

We zijn begonnen met de drive om iets goeds te doen voor de wereld, en we hebben toen ook meteen bedacht hoe:
Door daken om te zetten in zonne-energie centrales en bedrijven te voorzien van laadpalen dragen wij bij aan het duurzaam maken van onze energievoorziening. Wij geloven dat we samen sterker zijn. Daarom werken we met partijen die net als wij het duurzame belang nastreven.

Wil je meer weten? Bezoek dan onze website www.protium.nl

The Village Groningen B.V.

Welkom bij The Village Groningen B.V.!

Bij The Village Groningen B.V. staan we bekend om onze veelzijdigheid en gastvrijheid. Als bedrijf zijn we toegewijd aan het bieden van hoogwaardige huisvesting voor internationale studenten, en we zijn er trots op dat we 216 comfortabele en moderne accommodaties aanbieden om hun verblijf in Groningen zo aangenaam mogelijk te maken.

Maar dat is niet alles wat we te bieden hebben! Naast onze studentenhuisvesting verhuren we ook kantoorruimtes voor ondernemers en professionals die op zoek zijn naar een inspirerende werkplek. Bovendien hebben we de energieke Ron Haans sportschool ter plaatse, waar zowel bewoners als externe leden hun fitnessdoelen kunnen nastreven.

Bij The Village Groningen B.V. geloven we in het creëren van een bruisende en inclusieve omgeving waar iedereen zich thuis kan voelen. Of je nu een internationale student bent op zoek naar een comfortabel verblijf of een ondernemer die een inspirerende werkplek nodig heeft, wij staan voor u klaar om u te verwelkomen.

Onze indrukwekkende zaal van 750 vierkante meter is een veelzijdige evenementenruimte die perfect is voor een breed scala aan gelegenheden. Of u nu een conferentie, seminar, workshop, bruiloft, feest of ander evenement plant, onze ruime zaal biedt de ideale setting voor uw behoeften.

Enkele van de kenmerken en mogelijkheden van onze zaal zijn onder andere: Ruimte en Flexibiliteit, moderne voorzieningen, cateringmogelijkheden, toegankelijkheid.

Kijk gerust op onze websites voor een sfeerimpressie.

www.thevillagegroningen.nl
www.zaalhuur.thevillagegroningen.nl

De Promotiedagen

De Promotiedagen is het #1 zakelijk event van Noord-Nederland. Al 36 jaar zijn wij hét event waar het noordelijke bedrijfsleven elkaar ontmoet, elkaar inspireert en zakendoet. We brengen ondernemers samen, maken nieuwe verbindingen en laten zien wat voor moois ondernemend Noord-Nederland te bieden heeft. Wij geloven in de kracht van Noord-Nederland en in de kracht van persoonlijk contact. We willen inspireren en bedrijven helpen hun ambities te verwezenlijken. Zo maken we Noord-Nederland sterker!

De Promotiedagen maakt sinds 1 juni 2022 gebruik van een mooi kantoor binnen Martiniplaza aan de Leonard Springerlaan 2 te Groningen. Het vaste team, dat bestaat uit Michel Elzinga, Christina Elzinga, Tjitske Leemburg en Daan Kram, maakt van elke editie weer een groot succes om ondernemers met elkaar in contact te brengen. De volgende editie is op 7 & 8 november 2023!
Het lidmaatschap van Bedrijvenvereniging WEST is voor ons belangrijk om te weten wat er speelt in deze regio van de stad Groningen.

BSE Pro

BSE Pro is een full-service audiovisueel bedrijf dat oplossingen biedt voor jou. We bieden uitgebreide services en verhuur van apparatuur voor alle soorten evenementen, van tuinfeesten tot aan grote producties. Ons team van ervaren professionals zal met je samenwerken om een ​​oplossing op maat te creëren die voldoet aan jouw specifieke behoeften en budget. Voor zowel losse verhuur als full-service aanvragen ben je bij ons aan het juiste adres.

Naast onze verhuur afdeling hebben wij een fysieke winkel waar je terecht kunt voor de aankoop van licht, geluid en beeld apparatuur.

Bekijk hier de website

StudentLabs

Bij STUDENT-labs brengen wij studenten samen met bedrijven, instellingen en (semi)overheden in Groningen.

Ons team bestaat uit een diverse groep gemotiveerde studenten uit Groningen met verschillende studieachtergronden en interesses. Ze worden begeleid door professionals van RIO Projects b.v. Met onze kennis, motivatie en de STUDENT-labs humor doen we er alles aan om het beste resultaat te behalen.

Samen willen we elkaar helpen groeien!