VBZO Academy- bijeenkomst op 6 april

Op donderdag 6 april organiseert bedrijvenvereniging VBZO een inspirerende sessie over klantbeleving en klanttevredenheid. Deze bijeenkomst is ook toegankelijk voor leden van de ‘zusterverenigingen’; wees welkom!

Hoe ervaart een klant jouw product of dienst? Hoe kun je er als ondernemer voor zorgen dat de klant een positieve ervaring heeft en graag bij jou terugkomt? Daarover gaat het eerste deel van deze bijeenkomst van de VBZO Academy.

In het tweede deel van de bijeenkomst woon je een inspirerende presentatie van topspreker Jos Burgers bij. Jos is een van Nederlands bekendste marketeers, bestsellerauteur en een humoristische spreker. Uiteraard sluiten we deze Academy-bijeenkomst af met een gezellige borrel.

16:00 – 16:30 Ontvangst
16:30 – 16.45 Welkomstwoord door VBZO
16:45 – 17:30 Arjen van Hijum (Store Support) over klantbeleving
17:30 – 18:15 Workshop klantbeleving en klanttevredenheid – deel 1. Hoe ziet de emotionele klantreis eruit binnen jouw organisatie?
18:15 – 19:30 Maaltijd
19:30 – 20:15 Workshop klantbeleving en klanttevredenheid – deel 2. Hoe bereik je nou de gewenste emotionele klantreis?
20:15 – 20:55 Spreker Jos Burgers
20:55 – 21:00 Plenaire afsluiting
21:00 Borrel

Wat leer je tijdens de workshop?

• Je krijgt inzicht in het gedrag van de klant op jouw verschillende kanalen voor verkoop en marketing;
  • Je leert van praktijkvoorbeelden, binnen verschillende branches;
  • Je leert de Store Support klantbelevingsmethodiek in te zetten om de emoties van je eigen klant tijdens de ‘klantreis’ in kaart te brengen en hierop bij te sturen.

Locatie
De locatie van deze VBZO Academy is het bijzondere DOT aan de Vrydemalaan 2 in Groningen. Je kunt je auto parkeren in de parkeergarage Boterdiep.

Aanmelding en kosten
Meld je vandaag nog aan! Het aantal plaatsen voor deze Academy-sessie is beperkt. Voor leden van de bedrijvenverenigingen zijn geen kosten aan deze avond verbonden. Je kunt je aanmelden door een e-mail te sturen naar info@vbzo.nl of door je in te schrijven via deze link.

Maak met ons deze bijzondere reis en kom langs op 6 april!