MARUG Marketing Conference, Blurring Boundaries: when new channels blend in

Met de voortdurende digitale transformatie worden nieuwe technologieën steeds meer geïntegreerd in ons dagelijks leven. Nieuwe kanalen zoals mobiele apps, sociale media, smartwatches en Google Home zijn opgenomen in onze dagelijkse werkzaamheden. Klanten komen via deze verschillende platforms in contact met bedrijven.

Meer dan ooit moeten marketingstrategieën met dezelfde hoge snelheid worden aangepast aan de eisen van de klant. De grootste uitdaging is om alle contactpunten van elke klant zo te verbinden, dat welke reis de klant ook kiest, de ervaring consistent is. Dit roept om een omnichannel marketingstrategie, waarbij de grenzen tussen de verschillende kanalen vervagen, daarom is het thema van de 31e MARUG Marketing Conference: ‘Blurring Boundaries: when new channels blend in…’

De MARUG Marketing Conference is het grootste professionele studenten marketingcongres van Nederland en wordt jaarlijks door vele ervaren marketeers bezocht. De dag zal worden geopend door dr. Evert de Haan (Rijksuniversiteit Groningen). Hij zal een korte introductie over omnichannel marketing geven en de meest recente ontwikkelingen omtrent dit onderwerp uitlichten. Daarnaast zal Jaap Wassink (VP & Country Director Coca-Cola Nederland) spreken over het gebruik van AR & VR tijdens hun marketing campagnes. De dag biedt ook de gelegenheid om uw sociale en professionele netwerk uit te breiden door middel van een interessante workshop voor bedrijfsdeelnemers. De workshop is een interactieve sessie waarbij een partner een interessante case presenteert om meer kennis op te doen over een specifiek marketing onderwerp. Ook is er de mogelijkheid om de masterclass te volgen waarin onder andere L’Oréal en Marlies Wilms Floet (CRO Consultant De Nieuwe Zaak) zullen spreken. Bij De Nieuwe Zaak wordt marketing verbonden met techniek. Ze helpen B2B, retailers en A-merken met het oplossen van digital commerce vraagstukken om te kunnen groeien. De dag zal worden geleid door Gwen van Poorten (bekend van BNN en 3 op Reis) en wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Programma:

09:15 – 09:40 Ontvangst
09:40 – 11:10 Opening en lezingen
11:10 – 11:40 Pauze
11:40 – 13:00 Lezingen en act
13:00 – 14:05 Lunch
14:05 – 16:15 Workshops (3sixtyfive) en Masterclasses (L’Oréal, Merkle en De Nieuwe Zaak)
16:15- 16:30 Pauze
16:10 – 17:20 Lezingen en slotbeschouwing
17:20 – 18:20 Netwerkborrel

Korting voor professionals
Leden van bedrijvenvereniging WEST kunnen nu voor slechts €125,- excl. (in plaats van €199,- excl.) deelnemen aan de MARUG Marketing Conference. Schrijf u snel in via deze link en vul de code ‘BLURRING’ in op het inschrijfformulier, om zo van de korting te profiteren. Voor het complete programma en verdere informatie verwijzen wij u naar onze website en u kunt ons volgen op LinkedIn!
Wij hopen u te mogen verwelkomen op de 31e MARUG Marketing Conference op 18 februari 2020 te MartiniPlaza Groningen (parkeren op het parkeerdek aan de overkant, voor uitrijkaarten wordt gezorgd).

Namens het MARUG Conference Bestuur,
Emilie Wijnants Hoofd Dagorganisatie