Aanmelding Beachvolleybal toernooi geopend

Op vrijdag 28 juni is het weer tijd voor het jaarlijkse WEST Beachvolleybal toernooi! Bij de Hoornse Plas gaan diverse bedrijventeams de sportieve strijd met elkaar aan.

De sportieve organisatie is in handen van studenten volleybalvereniging Kroton. Een strakke planning en eenvoudige regels zullen bijdragen aan het plezier in het spel. Net als andere jaren wordt het toernooi gespeeld aan de Hoornse Plas, vlak naast Kaap Hoorn. Het programma start om 15:00 uur met een speluitleg, waarna om 15:30 uur de poulewedstrijden starten. U kunt op het deelnameformulier aangeven op welk niveau u wilt spelen. Een team bestaat uit 4 deelnemers. Elk bedrijf mag met meerdere teams meedoen. Deelname voor leden van Bedrijvenvereniging WEST met één team is gratis. Bij deelname met meer dan 1 team wordt aan leden van Bedrijvenvereniging WEST EUR 25 in rekening gebracht als bijdrage in de catering- en organisatiekosten. Niet-leden betalen voor elk team dat deelneemt EUR 25.

15:00   Aanvang toernooi
15:30   Begin poulewedstrijden
18:15   Kruisfinales
18:30   Finale + troostfinale
18:45   Prijsuitreiking

Prijsuitreiking
Na de sportieve strijd vindt er een prijsuitreiking plaats bij de volleybalvelden.

Aanmelding nu geopend! Wij hopen ook dit jaar weer veel teams te mogen begroeten.

Aanmelden kan tot 17 juni.