Bijeenkomst DE VERANDERENDE CONSUMENT

Betekeniseconomie, identiteit en gedrag

In deze sessie van Tom Kikkert staan we stil bij het veranderende consumentengedrag. We zoomen in op hoe identiteit en persoonlijke waarden van consumenten hun koopgedrag beïnvloeden en hoe je als bedrijf hierop kunt inspelen. Kikkert staat stil bij de verschuiving van puur economische transacties naar relaties die gebaseerd zijn op gedeelde waarden en gemeenschapsgevoel.

Ondernemers en medewerkers worden meegenomen in de rol van merken in het creëren van betekenisvolle connecties met hun klanten. Een absolute must voor iedereen die wil begrijpen hoe je authentieke relaties kunt opbouwen in een steeds veranderende markt.

De training is kosteloos bij te wonen en wordt je aangeboden door de bedrijvenverenigingen in Groningen in samenwerking met Lutje Lokaal. Aanmelden is noodzakelijk!

Voor wie?

  • Deze bijeenkomst is geschikt voor ondernemers en medewerkers actief in de detailhandel en horeca.

Datum 

Deze bijeenkomst staat gepland op:

  • Dinsdag 25 februari 2025: van 18.15 uur tot 21.00 uur.
  • Bij binnenkomst staat een (eenvoudige) maaltijd klaar.
Programma:
  • 18.15 – 19.00 uur: inloop inclusief maaltijd
  • 19.00 – 21.00 uur: sessie
Aantal deelnemers:

  • Onbeperkt
Locatie
  • Nog nader te bepalen.

Date

25 februari 2025

Time

18:15 - 21:00