Be Smart Be International

Be Smart Be International is het jaarlijkse exportevent van het Noorden! Het event dat u niet mag missen als u internationaal handelt of daar plannen voor heeft.

Uitnodiging

7 juni 2024: Be Smart Be International – Security bij internationaal zakendoen

Be Smart Be International staat dit jaar in het teken van veilig internationaal zakendoen. Een onderwerp dat met alle onrust in de wereld om ons heen van groot belang is. Als je zaken doet met het buitenland, dan is de situatie ter plekke immers van invloed op zowel de veiligheid van je medewerkers als op het goed draaien van je business. Met topsprekers als Eric Schouten en Daphne Wesdorp biedt BSBI dit jaar weer een boeiend programma.

Hoe zorg je ervoor dat je veilig zaken kunt doen in het buitenland? Hoe kies je de juiste partners en waar moet je op letten om je risico’s te minimaliseren? Diverse sprekers geven u antwoord op basis van hun eigen ervaringen.

Benieuwd? Meld u dan aan voor hét netwerkevent van het jaar en zorg dat u in de ochtend van 7 juni aanwezig bent op Groningen Airport Eelde.

Het programma ziet er als volgt uit:
9.30 uur Ontvangst
10.00 uur Opening door Jan Jacob Hilberdink
10.05 uur Welkom door Jonas van Dorp – Groningen Airport Eelde
10.10 uur Eric Schouten over Veilig reizen, reisvoorbereiding, veilig vervoer en verblijf
10.45 uur Bart Spandaw – Risicomanagement
11.15 uur Pauze
11.30 uur Egbert Zwiers – Introductie Drone Security Unit
11.45 uur Introductie Loket Economische Veiligheid
12.00 uur Daphne Wesdorp – Ervaringen van een fotografe in oorlogsgebieden
12.30 uur Lunch
13.30 uur Einde

Uiteraard is er ook voldoende ruimte om te netwerken en onderling kennis uit te wisselen, onder andere tijdens het afsluitende heerlijke lunchbuffet.

Kijk voor meer informatie over de sprekers op onze website www.besmartbeinternational.nl. Daar kunt u zich ook aanmelden.

Mis het niet! We zien u graag op 7 juni op Groningen Airport Eelde.

Be Smart Be International

Be Smart Be International is een jaarlijks terugkerend evenement voor ondernemers in Noord-Nederland die interesse hebben in internationaal zakendoen. De toegang is gratis, opgave is verplicht.

Het wordt georganiseerd door: Exportclub Noord, World Trade Center Leeuwarden, de gemeenten Groningen en Assen, de provincies Drenthe, Fryslân en Groningen, Bedrijvenvereniging West, Bedrijvenvereniging Zuidoost, International Welcome Center North, Ondernemend Assen, Koninklijke Metaalunie en Ik ben Drents Ondernemer. Het kan daardoor voorkomen dat u deze uitnodiging meerdere keren ontvangt.

7 juni 2024

Time