Gronings inpakplezier voor lokale ondernemers

De feestdagen naderen, en de drukte in de winkelstraten van Groningen neemt toe. Juist in deze tijd wil Gastvrij Groningen de ondernemers in de gemeente Groningen een steuntje in de rug bieden. Met trots presenteerde Gastvrij Groningen gisteren speciaal voor Groningen ontworpen inpakpapier, compleet met een stickerrol, zodat de ondernemers de winkelbezoekers een echt Gronings cadeau mee naar huis kunnen geven. Het programma Gastvrij Groningen wordt uitgevoerd door Marketing Groningen en uitgevoerd en gefinancierd in opdracht van Het Fonds ondernemend Groningen, gemeente Groningen en Groningen Bereikbaar. De Koninklijke Horeca Nederland en de vier Groningse bedrijvenverenigingen: Groningen City Club, Bedrijvenvereniging West, Bedrijvenvereniging Zuidoost en Bedrijvenvereniging Noordoost, zijn ook bij het programma betrokken.

Gastvrij Groningen erkent de belangrijke rol die lokale ondernemers spelen, vooral tijdens de feestdagen. De ondernemers zijn de stille helden die de drukte met een glimlach het hoofd bieden en ervoor zorgen dat elke klant zich speciaal en welkom voelt. Als een teken van waardering voor hun inspanningen, kwam Gastvrij Groningen met een uniek geschenk: inpakpapier en stickers die het unieke karakter van Groningen uitstralen.

Door het aanbieden van dit inpakpapier en stickers, wil Gastvrij Groningen de ondernemers helpen bij het op z’n Gronings onthalen van hun gasten of klanten, en een extra dimensie toevoegen aan de feestelijke sfeer in de stad.

Het inpakpapier, ontworpen met een herkenbaar Gronings patroon, is een ode aan Groningen en haar feestelijke sfeer. Elke rol is 50 centimeter breed en 100 meter lang, vergezeld door een stickerrol van 500 ronde stickers. Deze verpakkingen zijn niet alleen functioneel, maar dragen ook bij aan het creëren van een klein geluksmomentje, een glimlach of een vriendelijke groet – precies wat de gastvrije Groningse ondernemer kenmerkt.

De charmeactie is onderdeel van de campagne ‘Sounds like Groningen’. Deze campagne viert het eigenzinnige karakter van de stad en laat zien dat Groningen een plek vol ontdekking is. ‘Sounds like Groningen’ verbindt eigenwijze ondernemingen, verrast inwoners en bezoekers en creëert levendige plekken met kunst, muziek en urban vibes.

gastvrij inpakpapier stelladekker

Gerelateerde nieuwsberichten

ruwe beelden 16x9.02 03 55 03.still008

18 december 2024

Terugblik 12 dec I WEST meets 2025

WEST viert jaarlijks #alleengajesnellersamenkomjeverder met een eindejaarsbijeenkomsrt waarin partners van WEST worden bedankt voor de…

ESNS

18 december 2024

Uitnodiging: Ondernemersborrel ESNS 2025

Beste ondernemer, Wij nodigen je van harte uit voor de ondernemersborrel op het Stadhuis van…

dji 0223 hdr xander brinkman provincie gr 1024x767

15 december 2024

Halve Marathon Groningen Powered by Campus

Campus Groningen is samen met haar partners een trotse samenwerkingspartij van de Halve Marathon Groningen….

lunch west 1

15 december 2024

Terugblik 11 dec: WEST meets Campus

Terugblik Lunchbijeenkomst WEST Meets Campus – 11 december 2024 Op 11 december 2024 vond de…