Bijeenkomst bedrijvenverenigingen Groningen op 26 september a.s.

Bedrijvenvereniging WEST, Groningen City Club, Vereniging Bedrijven Noord Oost en Vereniging Bedrijvenpark Zuid Oost organiseren weer de jaarlijkse, gezamenlijke netwerkbijeenkomst. Het is inmiddels de derde keer dat we samen zo’n bijeenkomst voor onze leden organiseren. Dit jaar zijn we te gast bij het Groninger Museum!

De directie van het Groninger Museum geeft een introductie op het verhaal van het museum waarna een rondleiding in groepen volgt door het bijzondere gebouw en langs de verschillende tentoonstellingen. Uiteraard staat er een smakelijke maaltijd voor ons klaar en een gezellige borrel met muzikale omlijsting!

Gratis parkeren bij het Groninger Museum is niet mogelijk. De dichtstbijzijnde parkeergarage is parkeergarage Q-Park Museum Centrum (ter hoogte van het Zuiderdiep). Adres: Herepoortenmolendrift 2, 9711 DG Groningen.

Ben je lid en wil je hierbij aanwezig zijn, meld je aan via secretariaat@bedrijvenverenigingwest.nl want vol=vol.

Bron: foto @Groninger Museum