Helpman, Hereweg en Zuiderpark

Aan de Zuid­west­kant van de stad lig­gen drie gebie­den met con­cen­tra­ties aan kan­to­ren en win­kels: Het Zui­der­park aan de zuid­kant van het cen­trum, de onder­ne­mers aan de Here­weg en de onder­ne­mers geves­tigd in win­kel­cen­trum Help­man.

foto: DUO Gro­nin­gen

Leden op bedrij­ven­ter­rein

Helpman, Hereweg en Zuiderpark

Klik op een van de logo’s voor meer infor­ma­tie over het bedrijf.

Aanmelden nieuwsbrief

Lid worden van WEST

Word ook lid van WEST! Sluit u aan bij bij­na 450 onder­ne­mers in Gro­nin­gen-West. Col­lec­tief werkt WEST aan thema’s rond­om Schoon, Heel en Vei­lig. Daar­naast vra­gen de laat­ste jaren onder­wer­pen rond­om de thema’s Duur­zaam­heid en Bereik­baar­heid de nodi­ge aan­dacht. Boven­dien pro­fi­teert u van col­lec­tie­ve inkoop­voor­de­len.

WEST heeft ten doel de behar­ti­ging van gemeen­schap­pe­lij­ke belan­gen van haar leden (onder­ne­mers, onder­ne­min­gen, wijk­win­kel­cen­tra en non-pro­fit orga­ni­sa­ties) voor zover deze werk­zaam of geves­tigd zijn in de gemeen­te Gro­nin­gen ten wes­ten van de spoor­lijn Assen – Rood­e­school of de Cam­pus­sen in Gro­nin­gen.

WEST streeft ernaar een ster­ke part­ner te zijn op Gro­nin­gen-West, dit suc­ces wordt mede bepaald door de leden van de ver­e­ni­ging.

Klik hier om u aan te mel­den

Groninger Ondernemers Courant

Wilt u gra­tis de papie­ren Gro­nin­ger Onder­ne­mers Cou­rant ont­van­gen? Kijk op de site van GROC en meld u aan!

GROC site

Betrokken bij: