Kick-off Laadpalen-project

Met het toenemend aantal elektrisch aangedreven auto’s, neemt de vraag ook steeds meer toe.
Groningen wil verduurzamen en daarin past ook elektrisch vervoer. Bedrijvenvereniging West heeft daarom samen met de Gemeente Groningen en Fudura (onderdeel van de Enexis Groep) het plan opgevat om het aantal laadpalen op bedrijventerreinen en bij bedrijfsgebouwen in de stad Groningen een forse impuls te geven.

Op donderdag 28 september a.s. vindt de aftrap plaats van dit vernieuwende Laadpalen-project waarin ondernemers en gebouweigenaren een unieke propositie wordt aangeboden om laadpalen te plaatsen.

Laat deze kans niet lopen en kom de 28e ook naar deze kick-off in Paviljoen Sterrebos (Helperzoom 3b te Groningen)
Inloop vanaf 11.30 uur en we verwachten rond 13.15 uur af te sluiten.

Wilt u zich aanmelden voor deze bijeenkomst of heeft u nog vragen neem dan contact op met ons secretariaat op nummer 06-41635617 of mail secretariaat@bedrijvenverenigingwest.nl.