Uitnodiging kerstborrel op 14 december

Bedrijvenvereniging WEST nodigt u samen met Campus Groningen van harte uit om de successen van het afgelopen jaar te vieren en met wethouder Joost van Keulen van de gemeente Groningen vooruit te kijken naar de plannen en dromen voor het komend jaar tijdens de kerstborrel op donderdag 14 december.

Borrelt u mee?
De locatie van de kerstborrel is de binnenplaats van Start-up City op de Zernike Campus (Kadijk 2, Groningen). We toveren deze binnenplaats om in een sfeervol decor voor dit gezellige netwerkevent. Warm u onder het genot van bijvoorbeeld een heerlijke glühwein bij een van de vuurkorfjes en rooster een lekkere marshmallow. Ook kunt u genieten van een goed gesprek en een lekker hapje binnen in Start-up City, als het buiten even te guur wordt.

16:00 uur:  Ontvangst en start kerstborrel
16:55 uur:  Welkom door Edward van der Meer, managing director Campus Groningen
17:00 uur:  Wethouder Joost van Keulen: plannen, dromen en groeiende mogelijkheden voor
ondernemers en onderzoekers
17:10 uur:   Vervolg kerstborrel
18:00 uur:  Einde programma

Aanmelden
We nodigen u ook uit om een introducé mee te nemen. U kunt u (en uw introducés) via deze link aanmelden, graag uiterlijk 8 december i.v.m. de catering.

Parkeren
Er is bij Start-up City een beperkt aantal (gratis) parkeerplaatsen. U kunt daarnaast ook gratis parkeren op de parkeerplaats aan de Prof. Uilkensweg. Van hier af is het vijf minuten lopen naar Start-up City.

Partners
Hanzehogeschool Groningen, Rijksuniversiteit Groningen, UMCG, gemeente Groningen, provincie Groningen en Bedrijvenvereniging WEST.