Pad­de­poel

De mees­te onder­ne­mers in Pad­de­poel, gele­gen in het Noord­wes­ten van Gro­nin­gen, zijn geves­tigd in win­kel­cen­trum Pad­de­poel. Dit is een over­dekt win­kel­cen­trum met negen­tig win­kels. Ten wes­ten van Pad­de­poel ligt de Friese­straat­weg, waar ook diver­se onder­ne­mers geves­tigd zijn , o.a. in de oude Melk­fa­briek

Leden op bedrij­ven­ter­rein

Pad­de­poel

Klik op een van de logo’s voor meer infor­ma­tie over het bedrijf.

Belan­gen­be­har­ti­ging rich­ting de gemeen­te en pro­vin­cie

Park­ma­na­ge­ment

Col­lec­tie­ve afspra­ken op het gebied van beweg­wij­ze­ring, afval­in­za­me­ling, bevei­li­ging en ver­ze­ke­rin­gen

Kos­ten: nog geen €15,- per maand
(inclu­sief btw).

Lid wor­den van VBGW

De VBGW heeft ten doel de behar­ti­ging van gemeen­schap­pe­lij­ke belan­gen van haar leden (onder­ne­mers, onder­ne­min­gen en non-pro­fit orga­ni­sa­ties) voor zover deze werk­zaam of geves­tigd zijn in de gemeen­te Gro­nin­gen ten wes­ten van de spoor­lijn Assen – Rood­e­school.

De VBGW streeft ernaar een ster­ke part­ner te zijn op Gro­nin­gen West, dit suc­ces wordt mede bepaald door de leden van de ver­e­ni­ging. De kos­ten voor het lid­maat­schap van de VBGW zijn voor 2015 vast­ge­steld op €171,00 inclu­sief 21% BTW.

Als ver­e­ni­ging wil­len wij, naast belan­gen­be­har­ti­ging rich­ting bij­voor­beel­de de gemeen­te Gro­nin­gen, de leden ook con­creet voor­deel bie­den. Dit doen wij door het bor­gen van park­ma­na­ge­ment en het ini­ti­ë­ren van col­lec­tie­ve deals.

Klik hier om u aan te mel­den

Aan­mel­den nieuws­brief

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST wil voor haar leden een ster­ke part­ner zijn.
Op dit moment telt de ver­e­ni­ging 185 leden en is de ambi­tie om door te  groei­en naar een 100% dek­kings­graad op Gro­nin­gen West!

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST