Uitnodiging wedstrijd en StartUp Assist Donar 12 oktober

Bedrijvenvereniging WEST nodigt u graag uit voor de eerste thuiswedstrijd
van Donar op donderdag 12 oktober.

Het programma voor deze avond is:

17.45 uur inloop met soep en een broodje waarna de presentatie over Donar en speluitleg volgt. Vervolgens is de spelerspresentatie met om 19.30 uur de aanvang van de wedstrijd (vanaf de businesstribune).

Na afloop van de wedstrijd vindt er in de ruimte achter de businesstribune een event plaats van StartUp Assist Donar met Prins Constantijn (speciaal afgezant van Startup Delta) en Joost van Keulen (wethouder van Economische Zaken in Groningen). Zij zetten zich beiden in voor het stimuleren van de economie en vertellen hoe overheden, kennisinstellingen, startups, financiers en bedrijven hierin samen kunnen werken. U bent hierbij van harte uitgenodigd om na afloop van de wedstrijd dit event bij te wonen en de avond af te sluiten met een businessborrel!

Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Reageer dus snel want vol=vol! Aanmelden kan door een mail te sturen naar secretariaat@bedrijvenverenigingwest.nl.

Graag tot donderdag 12 oktober!
Bedrijvenvereniging WEST