Ledenvergadering WEST

Woensdag 29 november vond de Ledenvergadering van Bedrijvenvereniging WEST plaats bij Lode Holding op de Zernike Campus.

Tijdens de vergadering stemden de aanwezige leden in met de voortzetting van het bestaande beleid en met de reservering van € 637.000,00 voor versterking van de bedrijventerreinen en wijkwinkelcentra. Groningen is meer dan alleen het centrum en daarom werkt WEST o.a. aan de stedelijke retailagenda, afstemming plannen Sontplein/Hoendiep en verzet tegen de plannen voor het vestigen van een XL supermarkt in Tynaarlo.
Daarnaast wordt € 80.000,00 vrijgemaakt voor nieuwe projecten en samenwerkingen.

Ook was er aandacht voor de collectieve preventie surveillance die sinds 1 januari 2017 wordt uitgevoerd op de bedrijventerreinen in Groningen. Een samenwerkingsverband, om voorkomende criminaliteit terug te dringen, tussen gemeente, politie en de bedrijvenverenigingen WEST, VBNO en VBZO onder de paraplu van de Stichting Bedrijfsbeveiliging Omgeving Groningen (BBOG).

Na afloop van de vergadering nam Merlijn Poolman de leden enthousiast mee in zijn ervaringen tijdens zijn culturele handelsmissie naar China afgelopen voorjaar en toonde Loding Holding zich met een bedrijfspresentatie en rondleiding een goede gastheer!

Ledenvergadering WEST GROC