Lid wor­den van Bedrij­ven­ver­e­ni­ging West

Wordt ook lid van de Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST! Sluit u aan bij de ruim 200 onder­ne­mers in Gro­nin­gen-West en pro­fi­teer ook van alle voor­de­len. De kos­ten voor het lid­maat­schap voor 2017 zijn slechts €150,- ex. Btw.

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST heeft ten doel de behar­ti­ging van gemeen­schap­pe­lij­ke belan­gen van haar leden (onder­ne­mers, onder­ne­min­gen en non-pro­fit orga­ni­sa­ties) voor zover deze werk­zaam of geves­tigd zijn in de gemeen­te Gro­nin­gen ten wes­ten van de spoor­lijn Assen – Rood­e­school.

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST streeft ernaar een ster­ke part­ner te zijn op Gro­nin­gen West, dit suc­ces wordt mede bepaald door de leden van de ver­e­ni­ging. De kos­ten voor het lid­maat­schap van Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST zijn voor 2017 vast­ge­steld op €150,00 inclu­sief 21% BTW.

Als ver­e­ni­ging wil­len wij, naast belan­gen­be­har­ti­ging rich­ting bij­voor­beeld de gemeen­te Gro­nin­gen, de leden ook con­creet voor­deel bie­den. Dit doen wij door het bor­gen van park­ma­na­ge­ment en het ini­ti­ë­ren van col­lec­tie­ve deals.

Belan­gen­be­har­ti­ging rich­ting de gemeen­te en pro­vin­cie

Park­ma­na­ge­ment

Col­lec­tie­ve afspra­ken op het gebied van beweg­wij­ze­ring, afval­in­za­me­ling, bevei­li­ging en ver­ze­ke­rin­gen

Kos­ten: nog geen €13,- per maand
(inclu­sief btw).

Fill out my onli­ne form.

Aan­mel­den nieuws­brief

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST wil voor haar leden een ster­ke part­ner zijn in het gebied Gro­nin­gen West. Op dit moment telt de ver­e­ni­ging 185 leden en onze ambi­tie is te groei­en naar een 100% dek­kings­graad op Gro­nin­gen West!

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging West