Hoogkerk / Westpoort

In Hoog­kerk zijn diver­se onder­ne­mers geves­tigd, veel­al in de retail. Ver­der wordt het ter­rein geken­merkt door de aan­we­zig­heid van de Sui­ker Unie, die de omge­ving een indu­stri­eel karak­ter geeft.

Bedrij­ven­ter­rein West­poort ligt aan de west­kant van de stad Gro­nin­gen en heeft een eigen aan­slui­ting op de A7. Dit bedrij­ven­ter­rein is nog vol­op in ont­wik­ke­ling.

Leden op bedrij­ven­ter­rein

Hoogkerk / Westpoort

Activiteiten agenda van Hoogkerk / Westpoort

Klik op een van de logo’s voor meer infor­ma­tie over het bedrijf.

Belangenbehartiging richting de gemeente en provincie

Parkmanagement

Collectieve afspraken op het gebied van bewegwijzering, afvalinzameling, beveiliging en verzekeringen

Kosten: €12,50 per maand (excl. Btw).

Lid worden van Bedrijvenvereniging WEST

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST heeft ten doel de behar­ti­ging van gemeen­schap­pe­lij­ke belan­gen van haar leden (onder­ne­mers, onder­ne­min­gen en non-pro­fit orga­ni­sa­ties) voor zover deze werk­zaam of geves­tigd zijn in de gemeen­te Gro­nin­gen ten wes­ten van de spoor­lijn Assen – Rood­e­school.

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST streeft ernaar een ster­ke part­ner te zijn op Gro­nin­gen West, dit suc­ces wordt mede bepaald door de leden van de ver­e­ni­ging. De kos­ten voor het lid­maat­schap van Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST zijn voor 2017 vast­ge­steld op €150,- exclu­sief BTW.

Als ver­e­ni­ging wil­len wij, naast belan­gen­be­har­ti­ging rich­ting bij­voor­beel­de de gemeen­te Gro­nin­gen, de leden ook con­creet voor­deel bie­den. Dit doen wij door het bor­gen van park­ma­na­ge­ment en het ini­ti­ë­ren van col­lec­tie­ve deals.

Klik hier om u aan te mel­den

Aanmelden nieuwsbrief

Bedrij­ven­ver­e­ni­ging WEST wil voor haar leden een ster­ke part­ner zijn.
Op dit moment telt de ver­e­ni­ging 185 leden en is de ambi­tie om door te  groei­en naar een 100% dek­kings­graad op Gro­nin­gen West!

Bedrijvenvereniging WEST